2015. január 17., szombat

Labello Lip Butter Blueberry Blush


Ha jól tudom már Magyarországon is kapható ez az áfonyás verzió, én még Ausztriában vettem a kiruccanásom során, de csak nemrég került sor a felbontására..



A csomagolása nagyon masszív, amikor először megláttam ezeket az ajakápolókat meglepődtem milyen picik, nagyobb mennyiségre számítottam. Az illata valami isteni édes áfonya illat, egyszerűen mennyei, legszívesebben megenném az égeszet :D Olyan szépen van 'beleöntve', és olyan szépen fénylik, hogy alig mertem belenyúlni. Igen, a hátránya ennek a csomagolásnak, hogy bele kell nyúlni az ujjunkkal az ajakápolóba, és úgy felvinni, ami egyáltalán nem higiénikus. Nagyon krémes az állaga, kis mennyiség is bőven elég belőle. A szánkon már nem igazán érződik az áfonyaillat, legalább is zavaróan biztosan nem. A legfontosabb, hogy csodásan ápol és hidratál, helyrehozza kiszáradt szánkat, és természetesen felkenve már semmi színe sincs, csak enyhe fénye, mint egy átlátszó szájfénynek. Körülbelül 800 Ft-ba kerül, és 19 ml-es kiszerelés. Nem gondoltam volna, hogy ennyire odaleszek érte, de tényleg ajánlom mindenkinek a megvételét, varázslat amit ez a termék művel, és persze az illata sem utolsó szempont!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése