2015. január 3., szombat

Essence 146 that's what i mint! és Miss Sporty 485 gomb Rose


Szeretek néha nekiülni és alkotni kis különlegességeket...



A Miss Sporty lakkom már borzasztó régi, és ezzel az alkotással valószínűleg ki is fogyott, de újra fogom venni, mert nagyon szép színe van. Az Essence lakkot azt hiszem még Bécsbe vettem, mindig is vágytam egy ilyen menta lakkra, hiszen úszok a rózsaszínrengetegben. Mindkét lakk 2 rétegben fed jól.


Karácsonyra kaptam többek között ezt a strasszkollekciót is. Sokat vacilláltam, hogy az ezüst vagy a rózsaszín kerüljön a körmömre, de hát látjátok merre húz a szívem.. :)


2 réteg menta lakk után, az átlátszó Essence lakkal felrakosgattam a strasszokat.


A szívet az Essence pontozóceruzájával rajzoltam.


Egyszerűen imádom a hihetetlenül cuki végeredményt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése