2015. január 11., vasárnap

Újabb körömcsoda



Mostanában láthattátok, hogy egyre több körmös bejegyzésem van ( azért vigyázok rá, hogy ne vegyék át az uralmat), nagyon megszerettem kreatívkodni. Lássuk a legújabb kedvencem...



Az Essence átlátszó és arany körömlakkját használtam, illetve a Vivien fehér körömlakkját és egy rózsaszín Lora lakkot amit még ajándékba kaptam. Az Essence arany lakkját a csillámpor alá 1 rétegben tettem fel a körmeimre és még ebbe a száradása előtt nyomkodtam bele az arany csillámport, majd 1 réteg következett az Essence átlátszó körömlakkjából.


Láthattátok már egy bejegyzésben, hogy van tömérdek mennyiségű csillámom, amit 1000 Ft alatt tudtok venni a 100 ft-osokban azt hiszem. Nagyon megéri és gyönyörűen csillog a körmön, sokkal jobb, mint a csillámos lakkok. Emellett háromszög alakú strasszok kerültek a gyűrűs ujjamra, illetve egy pici csillámport szórtam még rá, amire az Essence átlátszó lakkja került.
Na de lássuk most már a gyönyörűséget. Nem húznám az időt, inkább beszéljenek a képek!:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése