2014. március 2., vasárnap

Catrice: All Matt Plus Alapozó 010 Light Beige


Úgy döntöttem elég a BB-kből. Az én tág pórusaimat nem tüntetik el. Vissza az alapozókhoz. A hab állagú Catrice alapozót akartam megvenni, de a legvilágosabb is nagyon sötét volt az én hófehér bőrömhöz. Sokat hezitáltam de végül ezt hoztam haza (1999 Ft). Megijedtem milyen pici, és azon gondolkoztam, hogy lehet mégis a szokásos Maybelline BB-mmel kellett volna távozni. Aztán meglepődve láttam, hogy mindkettő ugyanúgy 30 ml. Szóval lehet mégis jól döntöttem..
A legvilágosabb szín van a birtokomba, ami csak nagyon picit üt el a bőrszínemtől. Az üvege teljesen matt, nekem kifejezetten tetszik, és ugyebár az alapozó is mattít, amit tapasztalok is hála a jó égnek. A T-zónán kívül nincs is szükségem púderre. SminkPuszinak nincs szüksége púderre. Mi a fene. Kicsit sok alapozót ad ki a pumpából, de nekem pont 3 nyomásnyi kell, tehát semmi bajom sincs az adagolójával. Nem olyan folyékony, mint a BB-k, tehát olyan, mint egy rendes alapozó, csak olyan rég használtam, hogy muszáj volt így leírnom. Könnyen és szépen el lehet oszlatni, csak kicsit gyorsabban kell, mert hamar szárad. Körülbelül 4 óra után persze igényli az újrapúderezést, de nem olyan hamar, mint a BB-im. Már hozzá vezet a felkelés utáni első utam.


A bal oldalon nincs alapozó, a jobb oldalon pedig látszik, hogy szépen elfedi a bőrhibákat:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése