2014. március 11., kedd

Essence: Gel Tint Zselés Ajaklakk 03 flashy apricot


Nem nagyon szeretem a narancssárga szájkencéket, de teljesnek akartam tudni a gyűjteményem, és volt akkora szerencsém, hogy az utolsó darabot hozhattam haza a zselés ajaklakkokból.



Sokkal világosabb, mint a társai, ez meglepett. Reméltem nem valami neonszínbe fog virítani az ajkaimon. Amikor kipróbáltam a kezemen akkor is egy világos, nem erőteljes színnel láttam magamba szembe, amikor pedig feltettem a számra, akkor be kellett magamnak ismernem azt a tényt, hogy nekem ez nagyon tetszik. Visszafogott, mégis nagyon szép színt ad. A pink exposed mellett ez lesz a kedvencem, talán még jobban is szeretem. A tartóssága ugyanúgy kiemelkedő, ivást simán, evést is bír, egyenletesen kopik. Ez az árnyalat fogyott a leglassabban a boltokból, és mégis ez az egyik legjobb.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése