2014. március 7., péntek

Bálozzunk! 2. rész: Köröm


Van egy apró márkafelirat a ruhám derekánál, ami míg a varrónőnél volt (nagy volt rám a hátánál) azt hittem arany, ezért bevásároltam arany körömlakkokból, majd amikor hazahoztam észrevettem, hogy ezüst. Ennyit a jó memóriámról. Idő már nincs új körömlakkot venni, választani kell.


Azt az igazi gyönyörű arany színt kerestem és ami a legjobban tetszett az az Essence 157 my fortune cookie (499 Ft). Picit mérges voltam, mert 3 réteg kellett, hogy rendesen fedjen, ráadásul lassabban száradt, mint a többi Essence lakkom. Nagyon szép lett, nincs olyan csúnya sárga hatása, ami a legtöbb arany lakknál előszokott fordulni. Ilyen különleges alkalmakra tökéletes, de a hétköznapokban nem hiszem, hogy használni fogom, már csak azért is, mert ennyire csodás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése