2014. március 9., vasárnap

Bálozzunk! 3. rész: Smink + Ruha


Ezt az utolsó bejegyzésem a Bálozzunk! részből, és ez az amit a legjobban vártam.




Kezdjük az alapoknál. A kedvenc alapozóm került az arcomra, mert sokáig nem fényesedik át, és még akkor se úgy, hogy már utcára se mernék kilépni. A Catrice-nak a korrektora is tökéletesen elfedi a bőrhibáim, nem is választhattam volna mást, ő mindennap a legjobb barátom. Az AVON szemhéjalapozója nekem bevált, tényleg tartósabbá teszi a sminket, csak hagyni kell rendesen megszáradni. 


Folytassuk a szemmel, de csak lépésenként. A szemhéjalapozóra következzék a fekete CT-m a külső mozgó szemhéjamra. Kicsit megszenvedtem vele, mert sajnos kezd már beszáradni (szegény már öreg, akkor vettem amikor megjelentek). A belső szemzugból kiindulva jöhet az arany CT, körülbelül a mozgó szemhéj közepéig, majd ezt a két színt gyorsan összesatíroztam, mielőtt megszáradt volna az arany is.


Erre húztam a NYC szemhéjtusommal egy tusvonalat, amit egyébként mindennap használok és nem is vagyok hajlandó leváltani. Utána az alsó vízvonalamra az Essence Long Lasing fekete szemceruzája, de csak körülbelül a háromnegyedéig, mert a belső szemzugból kiindulva az alsó vízvonalam negyedére a NYC fehér szemceruzája került, az egyetlen szemceruza amit használni tudok a NYC-k közül. Ez a fehér szemceruza alá pedig a Bourjois fehér szemhéjpúderével húztam egy vékony csíkot, mert szép fénye van, de nem túl látványos, pont jó. A fekete szemceruza alá pedig még a fekete CT-vel satírozgattam kicsit.


A Max Factor szemhéjpúderének a fekete csillámos részével imádok satírozni, feltettem a fekete CT-re, utána satíroztam. Az AVON szemöldökceruzájával húzom ki mindig a szemöldököm, a sötét barna árnyalattal, ami sajnos csak nagyjából passzol hozzám, jól jönne egy picit sötétebb. A Catrice highlightere mindig csodát művel, a szemöldökcsontom alatti részre tettem fel.


A Catrice szempillaspirálja inkább hosszít, mint dúsít és ez jól jött most, nagyon megszerettem. Az Essence kis ajakrúzsa lett a sminkem koronája. Imádom. Ez is azt bizonyítja, hogy nem mindig a legdrágább a legjobb!


Végül a Rimmel Stay Matte púderével a biztonság kedvéért muszáj volt bepúdereznem magam. A Catrice pirosítójának a 050 Apropos Apricot árnyalata került elő, de csak halványan vittem fel, egyébként ezek a pirosítók nagyon pigmentáltak (szerencsére). Végül a dekoltázsomra is kerül a Catrice highlighteréből. 


Sajnos a nagy rohanásba csak ez az egy kép készült, az ott készültek pedig számomra vállalhatatlanok, úgyhogy külön lefotóztam a ruhát:


Ő lenne az én csodás báli ruhám. A Sugarbirdbe vetem, még Weisz Fanni kollekciójából való, szerintem egyszerűen gyönyörű. Egyáltalán nem ilyen ruhát képzeltem el, de úgy voltam vele, hogy egyszer vagyunk fiatalok, és én most azért is hercegnős ruhába leszek. Ennél jobbat sehol nem találtam volna. Ráérek jövőre komolyra venni a dolgot. Ráadásul a hátán egy nagy masnit is kell kötni, amitől még különlegesebb az egész. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése