2014. március 25., kedd

Essence: stay with me szájfény 07 kiss kiss kiss


Tudom, már egyszer megfogadtam, hogy nem lesz több ilyen szájfény, de hogy tudnék ellenállni az üzletben árválkodó utolsó darabnak.. otthonra van szüksége.


Homokóra applikátor, tartós, és.... és most jön az amit sose gondoltam volna, hogy pont erről  szájfényről fogok írni. Nem elég pigmentált. Nagyon sok ilyen vörös szájfényem van, de eddig ez teljesített a leggyengébben, mert rózsaszínt kapok sajnos. Illetve valamiért elmászkál a számról, pedig nem is tettem rá sokat, (keveset se) és mégse tudtam rendesen felvinni. Nem arról van szó, hogy megbántam, hogy megvettem, csak a többivel jobb tapasztalataim vannak, ezért ettől is azt a teljesítményt vártam volna. Nem hisztizek, úgyis vége a stay with me miatt lobbant vásárlási lázamnak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése