2014. március 2., vasárnap

Essence: nail art twins reloaded glitter topper 03 mr big és colour & go 108 ultimate pink körömlakk


Ez a kér rózsaszín körömlakk már egy kis ideje ott csücsül a polcomon, sose volt kedvem kipróbálni őket. Most, hogy kezd tavaszodni és a kedvemet se ártana a magasba emelni eljött az ő idejük is.

Köztudott, hogy egyébként imádom a rózsaszínt, főleg körmön, szóval tényleg érthetetlen, hogy miért nem használtam még. Kicsit folyósabbnak tűnik, mint a többi Essence lakk, ez meglepett. Viszont ez is, ahogy a többi sötét szín, elég volt 1 rétegbe feltennem és gyönyörű körmök birtokosa lettem. Gyorsan szárad és nagyon szép fénye van. Ezért szeretem az Essence lakkokat. Kicsit felakartam dobni az összhatást, szóval kipróbáltam rá egy csillámos lakkot, a mr big-et. Rózsaszín és ezüst csillámokkal van tele, de a napfénybe szinte minden színt felfedezhetünk belőle. Egy rétegbe is elég csillámot vitt fel, tetszik a végeredmény.
Mi ez, ha nem egy csöppnyi boldogság?! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése