2014. március 27., csütörtök

Catrice: Ultimate Colour Rúzs 060 Oh Juicy!


Itt van a már említett narancssárga rúzsom. Amikor elgondolkoztam rajta, hogy szeretnék egyet, csak egy dologban voltam biztos: Catrice lesz!:)



Az illata enyhén édes, a pigmentáltsága tökéletes, a csomagolás szintén. Nem találok kivetnivalót. Maximum annyit, hogy szerintem nekem még mindig nem áll jól a narancssárga rúzs, de ez legyen az én problémám. Ettől a rúzstól mintha nagyobbnak tűnne a szám, talán ezért mégis tetszik kicsit. Nem találok más márkától olyan rúzst, ami ilyen jól fogna, emellett nem szárítana, stb. Evést nagyon nem, de ivást kibírta. Ettől függetlenül számomra a  Catrice rúzsok egyszerűen hibátlanok. Szerintem most már nagyon ritkán fogok elcsábulni más márkákéhoz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése