2014. március 14., péntek

Essence: 3D Duo Szemhéjpúder 06 irresistible mermaid kiss


Ez az utolsó 3D-s szemhéjpúder amit nem mutattam meg, maximum a barnák beszerzését tervezem, de annak még nem jött el ideje..



Szerintem nagyon különleges színe van, már csak azért se hagyhattam ott. A kidolgozása szintén gyönyörű. Nem vártam, hogy nagyon erőteljes színeket kapok, ez be is igazolódott, de amúgy is egy világosabb árnyalatról beszélünk. Amikor kipróbáltam a kezemen, igazából nem láttam túl nagy különbséget a két árnyalat között. Ezt se fogom sűrűn használni, de nem is lenne nálam tartós. Nem bántam meg, hogy megvettem, mert sose bocsájtottam volna meg magamnak, ha otthagyom, már csak tényleg a színe miatt is. Minden apró kritika ellenére is jónak tartom ezeket a 3D-s szemhéjpúdereket, sokkal jobbak mint a mono társai.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése