2014. március 17., hétfő

Essence: stay with me szájfény 12 Material Girl


Egyik barátnőmnél megláttam ezt az árnyalatot és úgy voltam vele, hogy amíg kapható addig nekem is kell, szóval szaladtam is beszerezni egyet...



Az applikátora a szokásos fura, de megszerethető homokóra alakú. Ennél értelmesebben is fogalmazhattam volna, de nem hiszem, hogy van olyan aki ezt még nem ismeri. Ezek a legtartósabb szájfényeim, szóval tényleg muszáj bespájzolnom belőlük, már el se tudom képzelni a polcom nélkülük. Egy kicsit erőteljesebb színre számítottam a tubus alapján, mint amit kaptam, de így is tetszik, talán még jobban is. Ivást nálam nagyjából bírni szokott, evést persze nem, hiszen csak egy szájfényről beszélünk. Nagyon beleszeretettem ebbe a színbe, egy szép rózsaszín, ami most pont a hangulatomnak megfelelő. Imádom ezeket a szájfényeket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése