2014. március 23., vasárnap

Zsákmány


Biztosan ismeritek azt a szörnyű érzést, amikor rájöttök, hogy nem hozhatjátok haza a fél boltot.. a mai nap pont ez történt velem.


A Catrice rúzsok nagy kedvenceim. Mindig is akartam egy narancssárga rúzst. Sose vettem, ennek pedig egy egyszerű oka van: nem áll jól. Ma mégis rászántam magam és beszereztem egyet, és már alig várom, hogy kipróbáljam, csak még gyors megírom ezt a bejegyzést. 
A stay with me szájfényőrületem végéhez érünk, mert már csak a 07 kiss kiss kiss amit minden vágyam volt beszerezni. Pontosabban szerintem teljes is a gyűjteményem, úgyhogy már nem sokáig fárasztalak titeket ezzel. 
A Metal Glam trendkiadás azért eléggé megfogott, de tartózkodtam tőle, nem tudnám elmondani miért. Nem azt mondom, hogy hűűű de nagy durranás, viszont különlegesnek tartottam. Most viszont megvettem a pirosítóját, amire nagyon kíváncsi vagyok már. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése