2014. március 4., kedd

Essence: Ajakrúzs 63 Flattering Nude


Nagyon gagyinak tartottam ezt a csomagolást, úgyhogy soha, még a kezembe se vettem egy ilyen rúzst és milyen rosszul tettem. Vagyis nem soha, mert ez a szó szerencsére most megtört.

Buszra vártam és csak bámultam rájuk az üzletben. Kivettem egy pirosat, ami rózsaszínen fogott. Akkor gondoltam ez se lehet túl pigmentált. Nem volt az. 2x is visszatettem míg végül a  kosaramban landolt. Szó szerint landolt, mert nem volt kedvem óvatoskodni. Azt hittem szét fog esni a csomagolás már 5 perc múlva. Hát nem. Kis strapabíró. Jó akkor most próbáljuk ki ha már megvettük. Kevés remény, nagy csoda. Egyszerűen mintha mindig is őt kerestem volna. Egy halvány barna színnel világosítja a számat, amit persze nem csak ez tud, viszont ez úgy tudja, hogy ne nézzek ki hullának. Szóval tud valamit. Simán bekerül a mindennapjaimba. Egy kicsit tartósabb, mint a szájfények, de enni már nem lehet vele, vagyis csak vele lehet, mert újra kell kenni. Egyenletesen kopik, és mivel nem túl erős a színe, ezért nincs miért aggódni. Nem biztos, hogy veszek még mást színt ebből a rúzsnak azért nem nevezném szájkencéből, de ezt az egyet örökre a szívembe zárom!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése