2014. március 23., vasárnap

Essence: Metal Glam pirosító 01 Glam-Me


Először csak a hátulját olvastam el, oda magyarul az volt írva a ráragasztott matricára, hogy szájfény. Érdekes is lenne 25 ml-es kiszerelésben. Tetszett ez a trendkiadás, de nem annyira, hogy felvásároljam. Megvan a kedvenc pirosítóm, leváltani nem akarom, de valamit haza akartam hozni, úgyhogy ez jött, mert mégis rá voltam a legkíváncsibb. Hogy oldhatták meg, hogy metálos legyen egy pirosító...?!

Ahogy lecsavartam a tetejét, láttam, hogy le van ragasztva azzal az ezüst kis fólia szerű dologgal, tehát a lényeg, hogy senki nem nyithatta ki előttem, ezért már jár a plusz pont. Olyan izgatott voltam, komolyan alig vártam, hogy meglássam milyen színt alkottak. A legdrámaibbakra is fel voltam készülve. Amikor kinyomtam a kezemre egy keveset, akkor egy elég darabos, erőteljes barack színnek tűnt. Körülbelül itt elszálltak a reményeim. Aztán szépen eloszlattam, és egyre jobban tetszett, mire megszáradt már teljesen odavoltam érte. Egy gyönyörű barack csodás arany fénnyel. A Sleek Rose Goldjára emlékeztet kicsit, illetve inkább egy hercegnő jut róla az eszembe, mint egy metál trendkiadás. Várni kell picit és teljesen megszárad, semmilyen ragacsos érzetet nem hagy maga után és építhető is. Alig bírtam leszedni a kezemről, pedig azt hittem, hogy egy erős dörzsölgetéssel simán lehozom. Semmilyen kivetnivalót nem találok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése