2014. március 16., vasárnap

Catrice: Mini Max Precision Dúsító Szempillaspirál


Hűséges vásárlója vagyok a Catrice szempillaspiráloknak, igazán jókat gyártanak, még nem sikerült csalódnom. Ez a kis aranyos nevű szerzeményem egy dúsító szempillaspirál, szóval teszteljük..



Kicsi sok festéket vesz fel, de szépen letudom szedni a felesleget az oldalán. Mindig szkeptikus vagyok az ilyen pici keféjű spirálokkal szemben, hiszen 'hogy tudhatna annyit, mint egy nagyobb társa'?! De mindig bebizonyosodik, hogy tud! Ugyebár ez egy dúsító szempillaspirál.. hát azt pont nem vettem észre, viszont nagyon szépen meghosszabbította a pilláim. Egy rétegbe is hosszít, de én szeretek elmenni a végletekig, illetve ha felérnek a pilláim egészen a szemöldökömig, szóval úgy 3x vittem fel, de nem lett sokkal látványosabb az 1x-i felvitelnél. Nem lesz a kedvencem, de nem bánom, hogy megvettem, jó lesz tartaléknak. Viszont még mindig nem sikerült megtalálnom a számomra tökéletes szempillaspirált, úgyhogy tovább keresem az igazit.

Előtte:

Utána:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése