2014. május 12., hétfő

Bioderma Sensibio H2O Micellás Lemosó


Alig vártam, hogy elfogyjon a Nivea sminklemosóm, és beszerezzek én is egy micellás vizet. Már nagyon sok márka kiadta a saját kis micellás vízét, de nézzük miért ezt választottam.


A csomagolása egyszerű, nem is kell ennél nagyobb felhajtás neki. Illatanyagmentes és teljesen átlátszó. Eddig megegyezik a többi micellás vízzel. Az ára, na az már nem. 2000 Ft alatt is tudunk venni például a Garniertől 400 ml-es kiszerelést, míg a Biodermától kb 3500-ért kapunk 250 ml-t. Viszont a Bioderma uborkakivonatot tartalmaz, nyugtatja a bőrt, puha selymes lesz utána, nagyon kevés mennyiség is elég belőle és reggel sem kell azzal szembesülnöm, hogy fekete szemfesték maradt a szemem alatt. Erre eddig egy sminklemosóm se volt képes. Más micellás vizeknél sajnos olvastam olyat, hogy ragacsos érzetet hagyott, nem szedte le rendesen a szempillaspirált, és csípte a szemet. Ennél egyiket se tapasztaltam. Illetve még azt is olvastam (a Biodermánál is), hogy túl sok vattakorongot kell elhasználni hozzá. Ezt igazából nem értem, nekem pont ugyanúgy egy is elég, mint a többi típusú sminklemosónál. 
Lehet később kipróbálok egy olcsóbb alternatívát, hiszen mindenkinek másképp reagál a bőre (beválhat még a Garnier is), viszont ha tényleg nagyon sokáig elég lesz, akkor szerintem megéri kiadni érte ennyit, de majd kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése