2014. május 15., csütörtök

Essence: 3D Duo Szemhéjpúder 03 irresistible first love


Nézegettem párszor ezt a szemhéjpúdert és végül két nagyon jó barátnőmtől megkaptam ajándékba. Sok jót írtam már az Essence 3D-s szemhéjpúdereiről, úgyhogy erről is fogok..



Nem szoktam szagolgatni a szemhéjpúdereket, ennél valamiért mégis megtettem, és méz illata van! Imádom. Ahhoz képest, hogy nagyon világos színek, és sok csillám van bennük, az Essence szerintem mindent megtett, hogy a pigmentáltságuk is elég jó legyen. Ezzel nem azt akartam mondani, hogy maximális, de nekem teljes mértékben megfelel. Alap nélkül a tartósságuk természetesen nem túl jó ezeknek a szemhéjpúdereknek, de a színek mindenben kárpótolnak. Először az ezüstre voltam a legkíváncsibb, mert ugyebár nagyon szeretem az ezüst, szürke és fekete szemhéjpúdereket összehasonlítani, de semmi extrát nem tudok róla mondani. A rózsaszín viszont... egyszerűen gyönyörű. Pont egy ilyen szemhéjpúdert akartam venni még mielőtt elutaztam esküvőzni, de fogalmam nem lett volna melyik márkával kéne kezdeni, tehát ennél jobban nem is örülhettem volna neki. Még mindig csak ajánlani tudom ezeket a 3D-s szemhéjpúdereket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése