2014. május 9., péntek

Essence: Crystal Csillámos Szemhéjtus 04 Sparkling Purple


Nem igazán tudom, hogy ez kifutótermék volt-e, mert néhány üzletben úgy árulták, de valahol még mindig teljes áron az állandó termékek között van..



Nem próbáltam még ezeket a szemhéjtusokat, jobban szeretem a hagyományos sima feketét. Ezek átlátszó alapon csillámos tusok, elsőre nem mondanám hogy oda lettem volna értük, viszont mindig is akartam egyet. Rájöttem hogy semmire nem tudom használni csak így magába, mert nekem nem elég, hogy csillog a szememen vagy a szempillámon (oda egyébként se szeretném), hanem a fekete szemhéjtusom fölé tökéletes. Viszont nem tudom mennyit használnám ezt a lila színt, úgyhogy lehet utánanézek az ezüstnek és a feketének. Egyébként szemhéjtuson használva tartósnak bizonyul.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése