2014. május 5., hétfő

Németország :)


Sokat gondolkoztam, hogy írjak-e erről bejegyzést, hiszen ez egy sminkblog, de gondoltam pár képet azért felteszek, meg írok egy kis beszámolót.

Szóval.. a németek hihetetlen kedves emberek. Nem mindig értettük meg egymást (nem beszélek németül, és nagyon más se a családomba), persze az unokanővérem fordított sokszor. Az esküvő egyszerű volt, mégis nagyon szép hiszen két ember összeköti az életét. Az utána következő ebéd is finom volt, sok sváb ételt megkóstolhattunk. Elindultunk szétnézni (földúton) aminek én tűsarkúval vágtam neki, majd szerencsére voltak olyan kedvesek, hogy hoztak nekem váltócipőt. Másnap is túráztunk, borzasztó hideg volt,  2 póló, 2 pulcsi és 2 kabát volt rajtam, mégis szinte megfagytam. Ez tartott reggeltől késő délutánig, majd elmentünk egy nagyon szép étterembe vacsorázni. Röviden így tudnám leírni az eseményeket. A legfontosabb, hogy nagyon jó volt!:) Sajnos vásárolni nem volt idő, úgyhogy ezek tényleg csak kajás, kirándulós, stb képek.





































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése