2014. május 28., szerda

Essence Bloom me up! pirosító stick 01 Chaising lacy


Még a múlt alkalommal nem igazán fogott meg ez a kiadás, tegnap mégis késztetést éreztem arra, hogy beszerezzek valamit, amíg csak lehet. Sokat gondolkoztam, hogy ez legyen, vagy a világos barackárnyalat, de gondoltam mi van ha nem jó a pigmentáltsága, és egyébként is
nagyobb szükségem van most egy rózsaszínesre...


A csomagolása nagyon praktikus, mindig is kiakartam próbálni egy ilyen pirosítót. Jól záródik, egyszerű tekerni, nem esik ki belőle a pirosító. Magával a pirosítóval viszont már akadnak apróbb problémák. Nagyon morzsolódik, ha nem fixálom púderrel és véletlen megdörzsölöm, akkor tényleg szó szerint morzsákba jön le. Eldolgozni nem igazán kell, mert ha feltetted már, jobb ha úgyis hagyod, vagy különben nem lesz jó a végeredmény, sőt, nem is lesz végeredmény. Nagyon picit a szélét elsimítóm és kész is. A pigmentáltságára jól tippeltem, hogy nem  legjobb, emiatt örülök, hogy ezt az árnyalatot hoztam haza, mert félő, hogy a másik ennyire se fogott volna. A praktikusságát még így a végére is díjazom, annak ellenére, hogy a kezemen kipróbálva maga a katasztrófa, arcon már nem is olyan rossz.
Örülök, hogy ezt is kipróbáltam, bár nem hiszem hogy a közeljövőben szeretnék még ilyen kiszerelésű pirosítót vásárolni, inkább maradok a por állagúaknál.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése