2014. május 17., szombat

NYC: Körömlakk 190 Long time lavender


Magamtól sose vettem volna NYC körömlakkot, két kedves barátnőmtől kaptam. Szeretek kipróbálni új lakkokat, már alig vártam, hogy elkezdjen lepattogni az előző lakkom és ez következzen.


Nagyon sok ezüst csillám van benne. Egy gyöngyházfényű rózsaszín és emiatt is tetszett meg leginkább. Az állaga pont jó, nem túl folyós, de nem is túl sűrű. Az ecsetével szépen ellehet oszlatni a lakkot, viszont a nagy kupakja kicsit szokatlan volt. Mindig a fedése miatt szoktam aggódni, de most valamiért eszembe se jutott, egészen addig, amíg felkentem az első réteget. Komolyan megijedtem hogy hány réteg kell majd, szinte teljesen átlátszó volt, de gondolhattam volna, hiszen egy világos, csillámos lakkról beszélünk. Aggódtam, de végül 3 réteg elég lett, ami még belefér (négynél már kiakadnék). Gyorsan száradt, mire végigértem, már kezdhettem is előröl. Összességébe jó kis lakk, és szívesen kipróbálnék egy sötétebb színt is belőle. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése