2014. május 31., szombat

Májusi kedvencek :)


Nagyon durva mennyire szalad az idő, már május vége van, pedig mintha csak tegnap lett volna amikor elkezdtem a blogírást.. Ebben a hónapban nagyon jó dolgokra tettem szert.

Az Essence Big Bright Eyes highlighter ceruzája a mindennapjaim része lett, egy kis csoda ami művel, és még nem kellett hegyezni, ami nagy szó, hiszen elég puha a hegye.
A Catrice Luxury lakkok közül a Holo Manolo bearanyozta az életem, régebben is akartam egy holografikus körömlakkot, és végre magaménak tudhatom.
Szerintem egész életembe a legtöbbet használt rúzsom a Catrice Pinker-bell mellett, a Yes, We Can-dy lett, egyszerűen imádom, és szinte mindig magamnál hordom.
A barátnőimtől kapott Essence irresistible first love szintén belopta magát a szívembe, hiszen mostanában odavagyok az ilyen világos szemhéjpúderekért, és bár csak nem rég kaptam, a 3D-sek közül eddig ezt használtam a legtöbbet.
A tökéletes sminklemosót is megtaláltam, a Bioderma micellás vizét, ez persze nem azt jelenti, hogy nem fogok kipróbálni más márkáktól is, csak legalább tudni fogom hogyha valami nem válik be, akkor hova kell visszatérnem. 
Ennyi lenne az e havi kedvencek bejegyzés, ezek közül bármit teljes szívből ajánlok mindenkinek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése