2014. május 23., péntek

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gél Szemhéjtus 01 Intense Black


Vártam is, meg nem is, hogy kipróbáljam.. Ennek az oka a NYC szemhéjtusok iránt való hűségem, hiszen ha azt a szemhéjtust nem vásárolnám, akkor nem is lenne tőlük kedvenc termékem..




Az ecsete egyszerűen tökéletes. Sokkal jobb, mint az Essence szemhéjtus ecsete. Külön öröm, hogy hozzájár a tushoz, így ha hűséges vásárlói leszünk egy egész kollekció gyűlhet össze. Kellően kemény szálakból áll, szép vékony vonalat lehet vele húzni és a tisztítása is egyszerű.



Nagyon picinek tűnt a tégelyecske, amibe van. Az üveg nagyon tetszik, de a lecsavarható teteje valami régi üdítős kupakra emlékeztet. Olyan szépen fénylett ez a gél állag, hogy alig mertem összetapicskolni az ecsettel. Kell pár/sok próbahúzás, hogy hozzászokjunk, de megéri. Tényleg szép vonalat lehet húzni és egyszerű a használata. Egyetlen bajom vele, hogy többször kell belemártani a tégelybe (2x-3x), míg a tubusosnál elég volt 1x. Először nem tudtam olyan intenzív fekete vonalat húzni, aztán rájöttem, hogy jobban bele kell mártani az ecsetet (nem volt számomra elég logikus..). 24 órát ígér, egy nappalt és egy éjszakát is kibír, alvásnál viszont lejön a cicafarkinca a széléről, de ez az összes eddig használt szemhéjtusomnál probléma volt, tehát nem is akkora probléma. Ez inkább mattabb tus, míg a NYC tusa fényes marad. A jó hír számomra, hogy ez lett a hétköznapi tusom, hétvégékre pedig a NYC-t használom, nem veszett kárba egyik sem.

Egyébként átgondolva ezt az egészet, ha a zselés tust kezdtem volna el elsőnek használni, majd áttértem volna a tubusosra, akkor a tubusos maga lenne a mennyország, hiszen egyszerűbb a használata, utazáshoz is praktikusabb stb. Persze a zselés tus se rossz, sőt, nagyon is jó, csak a tubusos több szempontból is előnyösebb.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése