2014. április 8., kedd

Catrice: Absolute Eye Colour Quattro Szemhéjpúder 080 Yellow Submagreen


Sose volt még ilyen 4-es szemhéjpúderem a Catricetól, de ennek is eljött az ideje. Igazából már nagyon vártam, hogy beszerezzek egyet, de mindig mást vettem helyette. Most is küzdenem kellett, hogy inkább ezt hozzam haza...



Bal felső: Sose szerettem az élénk színeket a szememen. Pontosabban nem is nagyon próbáltam még, csak régebben. Azt hittem bénán fog kinézni rajtam, de azt vettem észre, hogy passzol a barna szememhez. Lehet idén nyáron kipróbálom majd párszor, mert nagyon jól pigmentált, illetve enyhén csillámos is.
Jobb felső: Egy nagyon szép zöldes barna csillámos szemhéjpúder, de nem feltűnőek a csillámok, inkább gyönyörű fénye van. Ez lett a kedvencem a 4 közül, pedig nem is kedvelem a zöldes árnylatokat, de ez áll a legjobban.
Bal alsó: Ilyesmi ezüst szemhéjpúderem van már a Catricetól, az kicsit csalódás volt, mert szinte csak a csillámok látszódtak és eléggé porolt. Ez is porol, de kibírhatóan, és pigmentáltabb is. Ebbe van a legtöbb csillám, és a legnagyobbak is, úgyhogy marad a bulisminkekhez.  
Jobb alsó: Egy majdnem teljesen matt sötétszürke is belekerült a palettába, aminek nagyon örültem, mert bár imádom a csillámos szemhéjpúdereket, néha muszáj visszafogottabb sminkeket csinálni, és ahhoz ez tökéletes. Ez is nagyon jól pigmentált és könnyen satírozható, szóval tetszik.

Alap nélkül tettem fel a szemhéjamra, amin így fél óránál tovább semmi sem marad meg, ez viszont majdnem 2 órát kibírt! Ezt hívják egy nagy szerelem kezdetének...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése