2014. április 6., vasárnap

Essence: Ice ice baby szemceruza 01 ice crystals everywhere


Ott álltam az Essence Bloom me up! trendkiadása előtt, de valahogy nem.. a highlightert szívesen hazahoztam volna, de még nem ülepedett le az Ice ice baby highlightere által okozott csalódás. A Bloom me up! még várat magára, az Ice ice baby pedig új esélyt kap..



A holografikus külseje egyszerűen gyönyörű, a kupak is jól 'záródik', és a belsőről még szót se ejtettem. Olyan könnyen siklik, olyan puha, krémes, jól satírozható... a szemceruzák szemceruzája! Köztudott, hogy nem szeretem a hegyezőseket, de ezt most teljes mértékben elnézem. Nagyon sok apró ezüst csillám van benne, amiknek még szemfestéklemosóval sincs kedvük lejönni. Csak azt bánom, hogy feketébe nem csináltak, meg persze limitált kiadás. A kék és a lila annyira nem az én színeim (mármint szemceruzákat illetően), ezért nem tudom azt mondani, hogy a többit is beszerzem. Azt viszont elmondhatom, hogy ennél jobb vásárt nem is csinálhattam volna. Imádlak Ice ice baby!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése