2014. április 1., kedd

Catrice zsákmány



Egyetlen ilyen Absolute mono szemhéjpúderem volt a Catricetól, mert az kicsit csalódás volt és eddig nem is volt kedvem többet kipróbálni. Most viszont megtörik a jég.

Kezdjük alulról. Mivel az arany ki volt fosztva, ezért kerestem valami alternatívát, így jött velem ez a kicsit sárgás szemhéjpúder, ami szerintem világosodni fog, szóval jó lesz az, persze nem egy arany, de muszáj volt megvennem helyette. Az a világos barna árnyalat csak úgy jött, pontosabban akartam egy barnát és rá esett a választásom. Alulról legfelső mono szerintem a Catrice leghíresebb szemhéjpúdere, úgyhogy alig várom már, hogy kipróbáljam. Egy palettát mindig is akartam tőlük, és elgondolkoztam a lilán, de annyi lila szemfestékem van, hogy inkább ezt hoztam, mert megtetszett belőle az olajzöld. A kék szemhéjpúdereket mostanában elkezdtem keresni, mert lassan itt az esküvőszezon és kék ruhákba terveztem tündökölni. A wet & dry szemhéjpúdert már nagyon akartam, annak ellenére, hogy nincs jó tapasztalatom a vizesen használható szemhéjpúderekkel. Valahol csak megtörik majd a jég a szívemben, kíváncsi vagyok melyiknél.
Ezeken kívül még vettem pár Catrice cuccot, de úgy döntöttem, hogy most legyen a szemhéjpúdereké a főszerep, úgyhogy nemsokára jövök a tesztekkel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése