2014. április 17., csütörtök

NYC: Folyékony Csillámos Szemhéjtus 888 Pearlized Black / Noir perlé


Újra akartam venni a szokásos sima fekete NYC szemhéjtusom. Hazahoztam és pár nap után elkezdtem gyanakodni, mert minden este tiszta csillámpor voltam, pedig semmi mást nem használtam. 


Elolvastam és rájöttem, hogy hát ez nem egy sima fekete kis drágaság. Eddig fogalmam sem volt róla, hogy a NYC-nak ilyenje is van.. Aztán már mindenki megjegyezte, hogy milyen szépen csillog, és ők milyen régóta keresnek ilyen szemhéjtust. Arra döbbentem rá, hogy én is. Mégis hogy nem volt még eddig ilyenem?! Kellett volna. Most már, hogy van, hiányozna az életemből ha nem lenne. A legjobb dolog a világon ami feldobja a bulisminket, sőt még hétköznapra is szeretem használni. Sok-sok apró ezüst csillám van benne. Imádni való.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése