2014. április 10., csütörtök

Catrice: Intensif'eye Wet & Dry Szemhéjpúder 090 Ninja Purples


Sokat gondolkoztam, hogy érdemes megvenni-e, mert az eddigi tapasztalataim nem túl jók a vizesen is használható szemhéjpúderekkel. Győzött a kíváncsiságom.



Kezdem úgy érezni, hogy elég lila szemhéjpúderem van, mivel ez is az. Tetszik a színátmenet a feliratba, vagyis a nevébe, már ettől is különleges lesz. A teteje nem teljesen lapított, de ez szerintem nem akkora probléma.  Nagyon durván csillámos.. nagyon nagyon sok van benne, ami eléggé meglepett. Viszont olyan szép, márványos, mindig is akartam egy ilyet, úgyhogy semmi sem tántoríthat el a csodálatomtól. Vagy mégis.. először szárazon vittem fel, és nem gondoltam volna, de akkor kiábrándultam. Egy semmilyen eredményt kaptam, úgy nézett ki, mint az egyik Essence mono szemhéjpúderem, nagyon rossz volt egyszerűen. Aztán nagy szomorúságomba felvittem nedvesen is, és IGEN! Gyönyörű mély lila, ami csak nagyon erős dörzsöléssel akar távozni a kezemről. Teljesen odáig vagyok érte, lehet kipróbálok még pár ilyet. Örülök, hogy végre van jó tapasztalatom is a nedves szemhéjpúderekkel.

szárazon (bal oldali) és nedvesen (jobb oldali)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése