2014. április 18., péntek

Essence: Be Loud! Jumbo Ajak Stick 01 Pink Me


Sokat vacilláltam közte és a barackszín között, de mivel ebből már csak 1 darab volt, és úgy voltam vele, hogy a barackért még visszamehetek ha nagyon akarok, mert abból 2. Érdekes logikám van, egyébként nem mentem vissza a barackért, de nem azért, mert ez nem vált volna be...



A tekerője picit gagyi, mert már ha hozzáérek elmozdul, viszont nagyon lassan jön ki az ajakbalzsam(vagy ki hogy nevezné), tehát végül is ezt ezzel kompenzálták. Elég nagy mennyiség van benne, és lassan fogy, egy életre elég lesz. Nagyon krémes állagú, és úgy érzem mintha kicsit hidratálná is az ajkaimat, szóval egyáltalán nem szárít. A pigmentáltsága.. hát őszintén szólva rosszabbra számítottam. Megadja azt a kis pink beütést, amióta megvettem ritkán használok más szájkencét, most ő a kedvenc. A tartóssága természetesen rövid életű, evésnél-ivásnál kopik, de nem vártam többet. Összességébe egy nagyon jó kis cucc! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése