2014. április 11., péntek

Catrice: Absolute mono szemhéjpúder 410 C'mon Chameleon!


Itt a híres, várva várt szemhéjpúderem, amit amint megpillantottam, tudtam, hogy jönnie kell velem. Több helyen láttam milyen nagy kedvenc lett, ezért nekem is ki kell próbálnom..




Magamtól eszembe nem jutott volna hazahozni.  Lassan megértettem miért az a neve, hogy kaméleon.. Egy kékes-zöldes csillámos szemhéjpúdernek tűnik, ami nem lenne kedvemre való. Amikor belemártottam az ecsetet, észrevettem, hogy sokkal krémesebb, mint a többi Catrice szemhéjpúder. Kipróbáltam a kezemen, és ahova éppen a fény esett, ott sötét szürke színt kaptam enyhe zöldeskék fénnyel, a többi részen pedig sötétbarna volt. Aztán a szememen is ki kellett próbálnom, mert már nem hagyott nyugodni. Hasonló eredményt kaptam, mint a kezemen, csak az elsatírozott részek aranybarnák lettek és a sötét résznek jobban látszódott a kék fénye. Amikor pedig lehunytam az egyik szemem, akkor egy picit bordóba hajló barna és aranybarna keveredett a szemhéjamon. Mi ez, ha nem varázslat? Egy igazi kaméleon! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése