2014. április 29., kedd

Áprilisi kedvencek


Már ma közzéteszem az április kedvenceimet, a holnapi bejegyzésből pedig azt is megtudjátok miért.. :)


A L'Oreal Miss Manga szempillaspirálja egyértelműen ide kellett, hogy kerüljön. Amíg nem találok olyan szempillaspirált, ami ennél hosszabb pillákat varázsol, addig nem vagyok hajlandó megszabadulni tőle.
A Miss Sporty és a Jollie France körömlakkban kellemeset csalódtam. 12 teljes napot bírtak ki a körmömön kopás nélkül. Tényleg csak a leges legvége kopott egy nagyon picit a körömvégemen, de egyáltalán nem volt
észrevehető. Mondjuk a csillámos lakkok alapból tartósabbak, na de a Miss Sporty hogy ilyen szép eredményt produkáljon.. Lehet utánanézek én még ezeknek a lakkoknak!:)
Az Essence All About Cupcake rúzsa lett, amit a legtöbbet használtam. Nem erőteljes szín, de azért látszik, hogy van valami az ajkaimon, és imádom ezt az árnyalatot amúgy is.
A Catrice mono szemhéjpúderei közül kettőt is muszáj volt idesorolnom. Az egyik a C'mon Chameleon!, ami csodásan váltogatja a színét, és nem utolsó sorban sose használtam még ennyit egy szemhéjpúdert egy hónapba, mint ezt. Mindig csak kipróbálom őket, használom pár napig, vagy még addig se, majd félre is teszem, és visszatérek a CT-khez, de ennél most megtört a jég. A Neo Geisha 001 Japaneyese szemhéjpúdere nem azért került ide, mert annyit használtam volna, hanem mert végre megtaláltam a tökéletes sötétkék szemhéjpúdert, és ennél jobban nem is örülhetnék neki.
Utoljára pedig a NYC csillámos szemhéjtusa maradt, ami nélkül nem is tudom hogy tudtam eddig sminkelni. Jó, nem azt mondom hogy egy kötelező darab, de nagyon feltudja dobni sminket az ezüst csillámokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése