2014. április 3., csütörtök

Catrice: Absolute mono szemhéjpúder 620 Inglorious Mustards


Szerintem körülbelül úgy voltam vele, hogy az első olyan árnyalat ami kicsit és hasonlít az aranyra, és meglátom, hazahozom. Így történt.



Életembe másodjára van az, hogy nem vagyok megelégedve a Catrice csomagolásával. Pontosabban kinyílik a teteje, anélkül hogy hozzáérnék, emiatt elég nagy csalódás. Jó, persze, biztosan egy hibás darabot fogtam ki, nem is akarok csúnyákat mondani, csak így kevesebb kedvvel nyúlok érte, és magammal vinni is nehézkesebb. Reméltem, hogy egy olyan színt kapok, ami a dobozkában van, vagy leginkább, hogy világosodni fog. Nem így történt. Egy csúnya sárga színt kaptam a kezemen. Persze az én hibám is, hiszen már a nevéből is gondolhattam volna, hogy a mustár nem éppen arany színű. Úgyhogy ezért nem húzhatom le. Illetve a szememen már sokkal elfogadhatóbbnak találtam, szóval annyira nem rossz ez. A pigmentáltsága elég jó, tartóssága nálam annyira azért nem, alappal biztos sokkal jobb lenne, de amúgy is csak árnyékolni vettem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése