2014. április 26., szombat

L'Oreal Mega Volume Miss Manga Szempillaspirál


A Glamour-napok alkalmából kihasználtam az 50%-os kedvezményt, és mivel a 2. nap mentem, ezért már csak 2 darab árválkodott, talán ezt vitték a legtöbben. Én is gondolkozás nélkül emellett döntöttem.


A csomagolása nagyon tetszik, cuki, csajos, de mégis egy kicsit elegáns hatást kelt a fekete miatt, csak ujjlenyomatgyűjtő sajnos. 


Nem néztem utána ennek a szempillaspirálnak amikor kiadták, csak itthon vettem észre, hogy mozgatható a feje. Igazából nem mondom azt, hogy ez egy rossz ötlet volt, de eddig semmi hasznát nem vettem. Valakinek úgy tűnhet, hogy sok festéket vesz fel, de ez egyáltalán nem igaz, pont megfelelő mennyiséget. 
Dúsítást nem tapasztaltam, sőt néhány szempillám összeragasztotta, viszont csodásan meghosszabbította. A Maybelline The Colossal Volum' Express szempillaspiráljával hasonlítottam össze az első alkalommal, a Maybelline dúsabb pillákat eredményezett, de nem ilyen hosszúakat. Aztán csak a Miss Manga-t használtam, de ma reggel úgy döntöttem, inkább a Maybelline-t fogom használni, de már annyira nem állt kézre nekem, és a fejét is túl ducinak találtam (pedig mindig azok voltak a kedvenceim). Teljesen elszoktam tőle. Majd a végeredményt elnézve rájöttem, hogy sokkal látványosabb hatást érek el a Miss Manga-val, és egyértelműen erre van szükségem Nem pereg, kibír 24 órát (addig teszteltem, alvás, buli meg minden benne volt). Ha elfogy biztosan újraveszem teljes áron is, mert kezdem úgy érezni, hogy ő a tökéletes! :)

bal oldali szempillaspirál nélkül,       jobb oldali Miss Manga-val


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése