2014. április 16., szerda

Essence: Be Loud! Pirosító 01 AP-RI(C)OT


Ki gondolná, hogy találni még ilyet az állványokon.. de nekem sikerült. Név szerint a Douglasban. Nagyon szerettem volna ezt a pirosítót és végre megleltem és az enyém lehet..



A barackos 01 ap-ri(c)ot lett az enyém. Apró, arany csillámok vannak benne, de alig lehet észrevenni és csak ha nagyon közelről nézzük. 3 szín keveredik benne, egy már majdnem bőrszínű világos rózsaszín egy pici barack beütéssel (tudom, ez így bonyolultan hangzik),  egy narancs, és egy korall szín. Szerintem gyönyörű ez a színkombináció.


Először az ujjaimat végighúztam rajta, és meglepődtem, mert egy világos korallszínt kaptam, pedig azért csak barackra számítottam. Aztán kipróbáltam a kezemen és amit láttok képet, az körülbelül a 4. felvitel után készült. Tehát egyértelmű, hogy nem túl pigmentált. Vagy csak én vagyok hozzászokva a Catrice pirosítók túlpigmentáltságához?! Egyébként szép színe van, csak sok nekem ez a többszöri felvitel, főleg, hogy itt a nyár, barnulunk, és ebből semmi nem fog látszódni. Majd kiderül, hogy összeszokunk-e...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése