2014. április 12., szombat

Glamour-napi szerzemények


Így elnézve nem túl sok mindennel tértem haza, de ezeket már régóta szerettem volna.


A cipőt a CCC-be vettem, nagyon cuki, arany strasszokkal van kirakva, már rég akartam hasonló színűt. 
A táskát a Sugarbirdbe vettem, igazából csak annyi volt a célom, hogy vegyek egy táskát ami barna. Pont.
Az Essence Be Loud! trendkiadásból (ami már nagyon régi és nem értem mit keresett még az állványon, de persze örültem neki) beszereztem a neszesszert, az egyik pirosítót és az egyik jumbo ajak sticket.
Illetve vettem még egy Essence-s ajakrúzst is.
A S-he márkának eddig még csak a szemceruzáit próbáltam, úgyhogy most beszereztem tőlük egy körömlakkot ami passzol a cipőmhöz, és egy hasonló árnyalatú rúzst.
A L'Orealtól a híres Palvin Barbival reklámozott Miss Manga szempillaspirál került a kosaramba, kíváncsi leszek.
A Maybelline The Colossal Volum' Express volt életem első szempillaspirálja az ilyen 'drágább' drogériás márkáktól, úgyhogy örökre a szívem csücske lesz, de sajnos már nem annyira emlékszem a hatására, tehát újratesztelés következik.
A NYC szemhéjtus hű vásárlója vagyok, és kb 1 órát gondolkoztam, hogy Maybellinetől még egy CT-t vagy szemhéjtust vegyek, de a kedvenceim már be vannak szerezve, vagyis fehéret akartam de az nem volt, úgyhogy a szemhéjtus mellett döntöttem, ideje mást is kipróbálni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése