2014. augusztus 27., szerda

Catrice Ultimate Colour Intense Rúzs 270 Matt-erial Girl


Erről a Matt-erial Girl árnyalatról már nagyon sokat olvastam más blogokon, és mindig eldöntöttem, hogy beszerzem, de csak most jött el az ideje..



Amikor megláttam az üzletbe teljesen lesokkoltam, egy világosabb, rózsaszínesebb árnyalatra emlékeztem. Ha már ott vagyok, és ha már ezért jöttem, hazahoztam. A csomagolása kifogásolhatatlan, csodás fekete, jól záródik, tökéletes. Szóval a képen a nagy fény miatt nem látszódik eléggé, de maga a rúzs sötétlila. Van már itthon egy sötétlila rúzsom, ráadásul pont a Catrice-tól, de persze minden rúzs más (szerintem), és ebben az esetben ezt jól gondoltam, hiszen ami itthon volt a 230 Glamourize Me egy csillámos, világosabb lila. Az új szerzeményem pedig ennél jóval sötétebb, egyáltalán nem csillámos, matt szín. Sokat nézegettem hasonló  sötétlila rúzsokat más blogokon, és kifejezetten tetszik, de számomra még viselhetetlennek tűnik, túl sötét, kicsit gót hatású, persze megfelelő sminkkel és szettel ez a hatás eltűnhet, de még nem gondolkoztam a megoldáson. Nagyon tartós, nem kopik, a szín szinte egész nap fenn marad és nem szárít. Felkenve már nem annyira sötét, mint maga a rúzs egybe, de így se tudok vele megbarátkozni még. Ennek ellenére örülök neki, hiszen egyrészt kíváncsi voltam erre az árnyalatra, másrészt amúgy is vettem volna valamikor egy sötétlila rúzst.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése