2014. augusztus 25., hétfő

Essence: effect nail polish sparkling sugar 09 hey mister sandman


Egészen eddig ki se próbáltam ezt a lakkot, csak a polcom ékesítette. Gondoltam majd egyszer fedőlakknak jó lesz, de szerencsére ennél sokkal többet tud..



Késésbe voltam, és a Jollie France lakkot kentem fel 3 rétegbe, mert mindenképpen valami extra csillámosat akartam, de egyszerűen nem száradt meg még fél óra után se, és nem is lett volna elég 3 réteg (jó, persze, érthető, mit is vártam..). Aztán leszedtem gyors, maradt kemény fél órám rábökni egy másik lakkra. Utolsó reményem volt ez a kis szépség, mert valószínűleg inkább az itthon maradás mellett döntöttem volna, minthogy kifestetlen körmökkel induljak bárhová is. 
Nagy ezüst-, és apró rózsaszín csillámok vannak benne. Rá volt ragasztva egy használati utasítás szerű papír, amire az volt írva, hogy 2 rétegben biztosít igazi 3D-s hatást. Nagy meglepetésemre már 1 rétegben is tökéletesen fedett. Nem hittem a szememnek. Azt gondoltam, hogy legalább 4 réteg fog kelleni (a lakkokhoz mindig elég negatívan állok hozzá). 2 rétegben pedig valami mesés, picit érdes felületű, de nem annyira hogy bármibe is beleakadna, és még időbe el is készültem. Igazi hercegnőköröm, egyszerűen imádom. Örülök, hogy beszereztem őket, alig várom már hogy a pirosat is kipróbáljam, illetve ha úgy jön, újakat szerezzek be. Remélem nem leszek türelmetlen a leszedésénél, mert biztos macerás lesz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése