2014. augusztus 23., szombat

Catrice Ultimate Shine Gel Lip Colour Ajakrúzs 070 License To Pink


A kifutó termékek közül ez volt az egyik rúzs, amit nagyon megakartam venni, de csak kifosztott állványokkal találkoztam, majd mikor már 350 Ft-ra leértékelték, újra fel volt töltve, úgyhogy nagy szerencsém van..



A csomagolása szép ezüst, csak sajnos nagyon ujjlenyomatgyűjtő, és könnyen karcolódik. A Lip Glow-ot leszámítva ez az egyetlen rúzs fajta amit még nem próbáltam a Catrice-tól, nagyon kíváncsi voltam már miben különbözhet a többitől. A napfénybe nézve nekem egy kicsit zselésnek hat. Nagyon krémes, könnyen elmászik, vigyázni kell vele. Egyáltalán nem szárít, és jól pigmentált. Egy igazi pink rúzs. Vizes fénye van, mint egy szájfénynek. Ehhez képest a tartóssága meglepően jó, a fényéből veszít, de a szín sokáig ott marad az ajkakon. Mostanában sokszor használom, és legtöbbször ezt vittem magammal mindenhova, meglátjuk meddig lesz a kedvencem, bár valószínűleg ez csak egy fellángolás nálam, és 1-2 hét múlva már vissza is térek a megszokottakhoz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése