2014. augusztus 5., kedd

Essence Hosszantartó Ajakrúzs: 10 Cotton Candy


Ez az első Essence Long Lasting / Hosszantartó rúzs amit kipróbálok. Nagyon örültem amikor megláttam, hogy a Cotton Candy árnyalat kifutó termék lett, mert már rég kinéztem magamnak, de mivel odavagyok a Catrice rúzsokért, ezért sose volt szívem inkább ezt választani...


A csomagolás nagyon tetszik, ez a matt fekete igazán el lett találva. Az, hogy a kupak alatt egy csíkba ott az árnyalat színe nem tudom hova tenni, nem zavaró, de picit elvesz az elegáns hatásból. Az Essence logója bele van vésve a rúzsba, ami szerintem jó ötlet volt, tehát csomagolásban még a drágább rúzsokkal is felvehetné a versenyt. 
Maga a rúzs kellemes meglepetést okozott, nem tudom miért, de eléggé előítéletes voltam ezekkel a rúzsokkal szemben, de szerencsére bebizonyosodott, hogy az elképzeléseim tévesek voltak. Nagyon krémes, könnyen siklik, picit beült a barázdákba, de ez most kivételesen nem a termék hibája, mert nem radíroztam előtte, és nagyon száraz volt a szám, szóval jól jött volna egy ajakápoló alá. A tartóssága teljesen lenyűgözött, igaz, hogy sokat kopott, viszont a színe valamennyire még mindig látszódott fél nap után is, közbe az ivást is beleértve. Viszont mégse fogom túl sokszor használni, mert rájöttem hogy ez az árnyalat nem az én világom, szóval örülök neki, hogy csak most vettem meg és nem teljes áron.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése