2014. augusztus 5., kedd

Essence kifutótermékek zsákmány


Most nem olyan sok mindent vettem, mint a múltkori alkalommal a kifutótermékekből, persze ez nem azt jelenti, hogy többet nem fogok, amikor arra járok biztos beugrok 1-2-ért amíg nem lesznek teljesen kifosztva...


09 hey mister sandman és 08 heart explosion
Pont ez a két árnyalat volt az, amit már rég megakartam venni, de a rózsaszín mindig ki volt fosztva, a pirosra meg sose szántam rá magam, most viszont eljött az ideje. 

08 colour crush és 10 cotton candy
Az Essencenek ezeket a hosszantartó ajakrúzsait még nem próbáltam, a színük gyönyörű, ezekre vagyok a legkíváncsibb. 

09 denim 4.0
A négyes szemhéjpúdert nem tudtam volna otthagyni, főleg hogy múltkor őrülten kerestem már kék szemhéjpúdereket, bár már rendesen betáraztam belőlük, de sosem elég, illetve a bal alsó szemhéjpúderbe már szerelmes vagyok. 

04 irresistible caramel cream
A 3D-s szemhéjpúderek közül nehéz volt kiválasztani melyiket hozzam haza, persze nem ez lesz az utolsó darabom, végül a barnák közül kiválasztottam a középső árnyalatot, és még ki se próbáltam, de már biztos vagyok benne, hogy nem fog csalódást okozni.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése