2014. augusztus 13., szerda

Essence: Maximum Length Szempillaspirál


A Miss Manga óta nem igazán szoktam szempillaspirálokat próbálgatni, főleg, hogy nagyon sok van már bontva. Amikor másodjára mentem vissza a Rossmannba, és már csak 1 darab árválkodott belőle, úgy éreztem nekem hagyták ott..



Ez a fekete-narancs csomagolás nagyon tetszik, és a mintázat is. Egyszerűen szép. Nem annyira szeretem az ilyen pici keféjű szempillaspirálokat, sose hiszek bennük (persze már valamelyik okozott kellemes csalódást). Sőt, azt néztem, hogy még nem is vettem soha Essence szempillaspirált, inkább Catrice, Maybelline és L'Oreal spirálok gyülekeznek. Talán pont az olcsósága miatt féltem, hogy csalódok, de 350 Ft-ért már kihagyhatatlan volt. 



Kicsit összeragasztotta a pilláim, de nem vészesen, viszont nagyon szépen meghosszabbította, és bár nem gondoltam volna hogy valaha ezt fogom mondani, de ez a kis olcsó csoda, majdnem olyan hosszú pillákat varázsolt, mint a Miss Manga. Ennek ellenére még mindig inkább a Miss Manga mellett állok, még ha jóval drágább is.

1.: szempillaspirál nélkül, 2.: szempillaspirállal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése