2014. június 27., péntek

Aveo Hidratáló Testápoló E-vitaminnal Kókusz illatú


Nem mindig vagyok kibékülve a testápolókkal, a Baba kakaóvajas testápolója például nagyon nem jött be, piros kiütések jelentek meg a lábamon tőle és csípte is a bőröm. A Dove testápolóit nagyon imádom, de miért ne próbálnék ki mást is..




Igazából amikor voltam a Müllerbe csak megszagoltam ezeket a márkájú testápolókat, ez tetszett a legjobban, de mégse hoztam haza. Majd 1 hétig gondolkoztam azon, hogy nekem szükségem van erre a testápolóra, annyira jó illata van. Úgyhogy vissza is mentem érte. Nagyon pici is elég belőle, gyorsan beszívódik, kb fél perc alatt, nem hagy zsíros érzetet maga után. Az illata a tubusban már az a túl tömény kókuszillat, felkenve viszont tökéletes, persze nem érződik egész nap ilyen intenzíven, pár óra múlva elillan, és csak nagyon közelről érezhető még egy kicsit. Összességébe nagyon megérte, semmi rosszat nem tudok róla mondani, az összetevői is nagyon jók, és kevesebb, mint 400 Ft!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése