2014. június 16., hétfő

Zsákmány az elmúlt pár napban:)



Ezeket elnézve nagyon nagy mázlistának tartom magam, hiszen az Essence Nude Eyes palettái még nem kaphatók Magyarországon...


Na de kezdjük a körömlakokkal. A Jollie France csillámos lakkjait nagyon megkedveltem amiért már pár rétegben is gyönyörűen fednek. A Vivien lakkra a menyasszony körmei miatt volt sürgősen szükség. Az Essence piros körömlakkja már nem is tudom mióta a kedvenc piros lakkom, ha kifogy mindig újraveszem. A Miss Sporty kék lakkja pedig a koszorúslányruhám miatt volt nagyon fontos, ezen kívül nem hiszem hogy használni fogom, pedig szép színe van, csak jobban odavagyok a pirosakért és rózsaszínekért.
Most jöjjenek a paletták...A vőlegény családja hozta nekem őket Németországból. Igazából csak egyet kértem, az Essence Nude Eyes palettáját, majd mondták, hogy kérhetek még. Én meg mondtam, hogy bármilyen smink holminak hihetetlenül tudok örülni, erre hoztak nekem hatot.. nagyon édesek. Szombaton kaptam meg őket, de csak ma mertem kipróbálni a Catrice palettáit, az Essencebe még mindig csak gyönyörködöm. Nemsokára hozok róluk tesztet is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése