2014. június 18., szerda

Essence: how to make nude eyes make-up box 02


Már szombat óta a birtokomban van, Németországból kaptam, viszont ma érkeztem el oda, hogy kimertem próbálni, eddig csak gyönyörködtem benne. Pedig mindig amikor kapok/veszek valamit, amint hazaérek letesztelem, de ez valami egészen más...



Jár hozzá 2 kis útmutató, amin rajta van, hogy készíthetsz nappali és éjszakai sminket a palettával. Kezdő sminkelőknek kifejezetten hasznos.


Kinyitva maga a mennyország tárul elénk. Ezen a fotón még nem vettem le róla a fóliát, csodáltam amíg csak lehetett. Van benne egy elég nagy tükör, sminkeléshez tökéletes. Hasznosnak tartom, hiszen így bárhová magaddal viheted, mert jól záródik, és bármikor megtudod igazítani a sminket. A rajta lévő fólia is jól ki lett találva, hiszen oda van ragasztva a szélinél, így biztos te vagy az első aki kipróbálja.


A szemhéjpúderek.. nincsenek is rá szavak. Tudom, lehet találni hasonló színeket a drogériákban, de nem ilyen igényes, cuki csomagolásban. Főleg, hogy minden árnyalatnak külön neve van. Nagyon édesek.
Az eye light beige egy highlighter szín, tökéletesen teljesíti amit egy highlighter szemhéjpúdertól el lehet várni, jól pigmentált, sok nagyobb ezüst csillám van benne. A go for gold (személyes kedvencem) így nem tűnik annyira aranyba hajló színnek, kipróbálva már inkább érezhető a változás, nagyon pici csillámok ékesítik, amiknek fényben látszik igazán az arany színük. Az an eye on apricot egy barackba hajló bézs szín, apró ezüst csillámokkal. Az all about nude egy picit lilásbarna, ennek ellenére gyönyörű, talán pont ettől különleges, sok ezüst csillámmal. A nude night out a legsötétebb szín a palettában, ebbe is ezüst csillámok vannak, és tökéletes, ha a nappali sminkünket átakarjuk alakítani éjszakaira. A team nude az az igazi barna szín, minden nőnek szüksége van egy ilyen természetes átmeneti színre, ami akár nappali, akár éjszakai sminknél megállja a helyét.    



A sminkkel nagyon siettem, és nem lett tökéletes, sajnos nem látszik eléggé, hogy ezek igenis JÓL PIGMENTÁLT szemhéjpúderek. Bátran ajánlom mindenkinek, én már imádom!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése