2014. június 10., kedd

Rose Nail Körömlakk 02


Még tavaly nyáron a Balatonon vettem azt a körömlakkot, nem is emlékeztem rá milyen volt, de most pont neonrózsaszín körmöt akartam volna... volna.


A kupakját jó erősen össze kell szorítani lecsavaráskor hogy ne maradjon benne az üvegbe az ecset. Ez még nem is lenne baj, hiszen maga a lakk a lényeg, és sose ítélj külső alapján. A szaga az valami hihetetlen büdös, csak úgy tudtam elviselni, hogy a kertben festettem a körmöm. Ez azt eredményezte hogy gyorsan száradt, viszont csak vastag rétegben tudtam felvinni, mert borzasztóan csíkozott. Gondoltam jó, semmi baj, majd a 2. rétegnél már nem lesznek problémák. Dehogynem. Életembe nem sikerült még ilyen undorítóra a körmöm, ennél még az is jobb ha nincs rajta semmi, de tényleg. Egyszerűen visszataszító. A képek sajnos nem eléggé adják ezt vissza, pedig az egész végig tiszta csík lett... Elgondolkodtató, hogy csak azért csíkozott, mert már 1 éves lakk!? Viszont sok több éves lakkom van és még egyik se produkált ilyet. Sajnos kuka..
  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése