2014. június 30., hétfő

Júniusi kedvencek :)


Ebbe a hónapba nagyon sok terméket megkedveltem, de kiválasztottam azokat amiket a legtöbbet használtam is.. 


A Catrice Nude és Bright palettáján sokat gondolkoztam, hogy a kedvencek közé tegyem-e, mert úgy gondolom ezeket a színeket megvehetjük monokba is, de mivel inkább ezekért nyúlok, mintsem összeszedjem a monokat, ezért mégis ide kellett hogy kerüljenek. Mindennap használom őket és imádom.
Az Essence Nude Eyes palettáját  nem sokat használtam még, nem azért mert nem jó, hanem mert félek használni, annyira gyönyörű. Olyan cuki a csomagolása is, kár érte. Bár így hogy van tartalék is, lehet hozzákezdek bevetni a mindennapokba.
Az én édes fagyi alakú Boulevard de Beauté körömlakkom mindent visz. Nem elég, hogy csak 400 Ft, tartós is és nagyon szép színe van. Az egyik kedvenc körömlakkommá nőtte ki magát, amit bármikor szívesen használok.
Megtaláltam az eddigi legfinomabb illatú testápolót, az Aveo kókuszillatú testápolójában, odavagyok az illatáért, és minimum a kezemet mindennap bekenem vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése