2014. június 13., péntek

Indulás. Budapest. Esküvő. Koszorúslány.


Nemsokára indul a vonat, még be se vagyok pakolva, szóval... Holnap lesz az unokanővérem esküvője Budapesten, én sminkelem, koszorúslány vagyok, aki ideges, mert elrontották a ruháját. Ezzel szerintem mindent elmondtam. Hétfőig nem hiszem hogy hazajövök, addig sajnos nem tudok új bejegyzést írni, most pedig csak pár képet gyors csináltam a ruhámról, hogy mit viszek magammal stb stb.



Ő az a bizonyos, így semmi nem látszik, de a hátulja meg lett toldva, ezzel elöl 2, hátul 3 fodor van, a lényeg hogy nagyon csúnyán mutat. Még meglátom mi lesz..

Ezek az alap sminkcuccok amik mindenképp jönnek velem.

Ezeket szánom az unokanővéremnek:)

 Ezeket pedig magamnak.

Meg ezt is.

Az én drága micellás vizem is jön.

Ezt a körömlakklemosót még nem próbáltam, úgyhogy remélem nem hagyja cserben az unokanővérem.

Így állok a bepakolással... juhú.

És éppen ilyen, színű a körmöm, ami megy a ruhámhoz.

Most csak ennyit tudtam összedobni, de remélhetőleg hétfőn már vissza is térek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése