2014. június 4., szerda

Boulevard de Beauté Körömlakk Barackárnyalat


A DM-ben fedeztem fel ezt a cuki fagyi alakú körömlakkot 400 Ft-ért, muszáj volt egyet hazahoznom. Ezen kívül még volt rózsaszín, lila és kék árnyalatban ha jól emlékszem.


Már maga a csomagolása teljesen megfogott, és hogy rózsaszínbe és barackárnyalatba is lehet kapni.. alig tudtam dönteni. Az ecsete nem lesz a kedvencem, de nem szoktam rajta problémázni. Nagyon reménykedtem, hogy végre ez egy olyan világos lakk lesz, ami már 1-2 rétegbe teljes fedést biztosít. Nem tévedtem. 2 rétegben tökéletesen fed, nem csíkoz, gyorsan szárad, és még az illata is elviselhető. Egy picit sötétebb lett a körmömön, mint az üvegben, de így is tetszik. Erősen gondolkozom a rózsaszín beszerzésén.. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése