2014. június 5., csütörtök

Essence Bloom me up! szehéjpúder 03 blow my mint


A pirosító mellett még egy szemhéjpúdert hoztam haza a Bloom me up! trendkiadásból. Elgondolkoztam melyiket érdemes hazahoznom, de úgy voltam vele, hogy zöld úgysincs sok itthon...



Jól záródik, és ahhoz képest hogy csak egy kis műanyag nekem nagyon tetszik ezzel a fehér felirattal. A mintája nagyon cuki, kár, hogy hamar elfog tűnni. Gondoltam, hogy kb mindhárom hasonló eredményű lenne, egy szinte már fehér szemhéjpúder kevés árnyalati eltéréssel. Ez egy nagyon halvány zöld szemhéjpúder, de örömmel használom mostanában az ilyen nagyon világos szemfestékeket, úgyhogy örülök neki. Nem porol nagyon, szépen egyenletesen felvihető, nem tartós csak szemhéjalappal. Szerintem gyönyörű.Inkább gyöngyházfényűnek mondanám, mint csillámosnak, persze azok is bőven megtalálhatók benne, de nagyon apróak.




Amikor a többi szemhéjpúder közé akartam tenni, feltűnt, hogy az Essence 3D-s 01 irresistible green dream szemhéjpúderének a világos árnyalata szinte majdnem megegyezik ezzel. Rögtön össze is hasonlítottam a kettőt, és a 3D-s kicsit pigmentáltabb, de nincs sok különbség köztük. Ilyenkor azért bánom, hogy nem gondolom át jobban a vásárlásaim..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése